Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Jak pozyskać nowe linki

Aby utrzymać wysoką pozycję strony internetowej w sieci, należy cały czas pozyskiwać nowe, wartościowe linki do strony.  Jak to zrobić?

Poligrafia
15 stycznia 2017

Jak pozyskać nowe linki do strony internetowej?


 

 

 

 

Działania SEO są skuteczne wtedy, gdy prowadzone są nieustannie, ponieważ aby mieć trwałą pozycję, nie wystarczą jednorazowo wykonane czynności. Stała praca zagwarantuje osiągnięcie sukcesu. Należy pamiętać również o konkurencji, która prowadząc regularne działania, może wskoczyć na miejsce naszej strony albo znaleźć się wyżej od nas.

 

Jeśli jesteś specjalistą w danej branży, pochwal się swoją wiedzą i zacznij budować swój wizerunek eksperta.

 

Warto zacząć od znalezienia miejsc, gdzie możesz wypowiadać się jako ekspert. Wykorzystaj swój potencjał i zajmij się działaniem, które przyniesie Ci wiele korzyści. Gdzie można wykazać się swoją wiedzą i umiejętnościami? Na forach internetowych związanych z Twoją branżą, gdzie użytkownicy nierzadko zgłaszają się po to, by uzyskać jakąś radę. Jeśli jesteś pewny siebie i odważny, a wystąpienia publiczne nie paraliżują Cię, tylko są motorem do działania, możesz postarać się o to, by zostać prelegentem podczas konferencji czy spotkań branżowych. Jako uczestnik konferencji, możesz poprosić o podlinkowanie Twojej strony. Pamiętaj też o tym, by przy każdej okazji wypowiadać się na tematy, w których jesteś specjalistą.

 

Aby pozyskać nowe linki do strony internetowej, warto zadbać o to, by podczas udzielania porad na forach internetowych, w ramach podpisu wstawić link, który przekieruje odbiorców do Twojej strony.
 

Kolejną szansą na pozyskanie nowych linków, jest publikowanie gościnnych wpisów na blogach

 

Warto zacząć współpracę z właścicielami blogów związanymi z Twoją branżą, po to, by wypowiadać się na dany temat i pokazać się innym czytelnikom. Nie musisz zakładać swojego bloga, którego prowadzenie pochłania wiele czasu, po to, by wykreować swój wizerunek. Wystarczy, że znajdziesz blogera tworzącego treści, które są związane z Twoją dziedziną. Blogerzy określają warunki dotyczące wpisu, do których musisz się dostosować, ale spełnienie określonego regulaminu, przyczyni się do zdobycia większej ilości odbiorców. 

 

Współpraca z blogerami nie musi kończyć się na publikowaniu gościnnych wpisów na blogach. Blogerzy chętnie piszą recenzje, wystawiają oceny danym produktom czy usługom. Często taka usługa jest płatna, ale zdarzają się osoby, które chętnie wystawiają swoją ocenę w zamian za otrzymanie danego produktu.  
 

Interesuj się wizerunkiem Twojej firmy w sieci

 

Warto wiedzieć jaka opinia na temat Twojej firmy krąży wśród użytkowników sieci. Monitorowanie tego, co dzieje się w Internecie, umożliwia Ci podejmowanie działań w sytuacji, gdy na innym serwisie wspomniana jest Twoja firma, jednak bez załączonego odnośnika do Twojej strony. W takiej sytuacji wystarczy napisać prośbę o zamieszczenie linka kierującego do strony. Te mogłoby się wydawać mało znaczące czynności, są częścią całości prowadzonych działań, które aby przyniosły efekt, muszą być precyzyjnie wykonywane krok po kroku. Do stałej obserwacji wzmianek o firmie można wykorzystać darmowe alerty Google albo Brand24.

 

Ekspert

 

Publikuj artykuły eksperckie i sponsorowane

 

Warto zamieszczać artykuły eksperckie czy sponsorowane na innych portalach. Artykuł ekspercki przekazuje wiadomości z pozycji eksperta. Autorem tekstu jest specjalista z danej branży, który pisząc rzetelny, fachowy i interesujący tekst, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami. Artykuł ekspercki powinien być pisany prostym językiem, tak aby każdy odbiorca mógł zrozumieć jego treść.

 

Natomiast artykuł sponsorowany nie tylko przekazuje informacje, ale też jego zadanie polega na zareklamowaniu produktu czy usługi. Artykuły sponsorowane to dobry sposób na promocję danej marki.

 

Warto odnaleźć systemy, które zajmują się pośrednictwem w zakupie artykułów zarówno eksperckich, jak i sponsorowanych. Jeśli nie chcesz korzystać z usług platform pośredniczących, możesz samodzielnie odszukać portale i wysyłać zapytanie dotyczące możliwości publikowania tego typu treści.

 

Pamiętaj również o tym, że publikując artykuł ekspercki, masz prawo do tego, by w stopce zamieścić swoje imię i nazwisko, a także link do strony internetowej.
 

Artykuł
 

 

Korzyści z bycia sponsorem.

 

Zastanawiałeś się nad tym, co możesz zyskać będąc sponsorem? Nie tylko zamieszczenie odnośnika do swojej strony internetowej w zakładce sponsorzy, ale inną ważną zaletą jest szansa na wypromowanie marki. Nie zawsze bycie sponsorem wiąże się z dużym nakładem finansowym, dlatego warto rozejrzeć się za wydarzeniem związanym z Twoją branżą, podczas którego możesz wystąpić jako sponsor.

 

 

Ranking

 

 

Stwórz ranking, napisz recenzję.

 

Jeśli prowadzisz stronę związaną z konkretnym działem, warto abyś napisał o kimś innym. Każdy z nas chce być doceniony i chwalony. W tym celu możesz przygotować ranking produktów najlepszej jakości w danej kategorii czy inne zestawienie, którego konsekwencją będzie zyskanie nowych znajomości z właścicielami danych marek i oczywiście, zyskanie wartościowego odnośnika do strony. Napisanie recenzji czy relacji z wydarzenia, to kolejny sposób na to, by zyskać linka.

 

Zadbaj o promocję na forach internetowych.

 

Jeśli wiesz na czym polega marketing szeptany, to warto abyś wykorzystał swoją wiedzę w praktyce. Spontanicznie wywołana dyskusja na temat danej marki, produktu czy usługi, spowoduje rozmowę konsumentów, których pozytywne oceny przyczynią się do zyskania renomy firmy, a także zyskania nowych linków kierujących do Twojej strony.

 

Warto jednak pamiętać o tym, by kierowany przekaz do odbiorców nie był natarczywy, należy w subtelny sposób rozpocząć temat, tak, aby internauci nie czuli się atakowani przez nachalną reklamę. 

 

Internauci docenią cenną zawartość przekazu.

 

Aby jednak Twoje teksty miały szansę zaistnieć w wirtualnym świecie, warto zadbać o ich promocję, do czego można wykorzystać social media, w tym blogi czy fora tematyczne.


Popularnością w sieci cieszą się różnego rodzaju case study, które dotyczą analizy konkretnego przypadku. FAQ, czyli udzielanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Poradniki to kolejne treści, które mają ogromną szansę na zaistnienie w sieci. Internauci często szukają porad dotyczących różnych dziedzin życia. Pewnie nie raz natknęłaś/natknąłeś się na listy, których treść, zachęca użytkowników słowami: 6 rzeczy, które świadczą o tym, że jesteś spełniony zawodowo itp. Aby zdobyć uznanie wśród internautów, musisz wyjść na przeciw ich oczekiwaniom. 

 

Przed przystąpieniem do określonych czynności, związanych z pozyskiwaniem linków, warto zastanowić się nad tym, które działania przyniosą korzyści i okażą się właściwe. Możliwości jest wiele, dlatego trzeba wziąć się do pracy, pozyskiwać nowe linki i stale obserwować pozycję swojej strony internetowej w sieci. Skutkiem ubocznym prowadzonych czynności, będzie uzyskanie satysfakcji, a także korzyści materialnych.

 

Jak pozyskać linki

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook