Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

YouTube Pozycjonowanie SEO

Zastanawiasz się jak wypozycjonować filmy udostępnione w popularnym serwisie, tak aby wyświetlane były w czołówce na określone słowo kluczowe? Sprawdź na co zwrócić uwagę i jakie działania zastosować.

Poligrafia
14 stycznia 2017

Jak wypozycjonować film na You Tube?


 

 

 

 

Coraz więcej internautów korzysta z kanału YouTube nie tylko po to, by poznać bliżej działanie danej firmy czy oferowane przez nią produkty i usługi, ale po to, by wypromować swoje przedsiębiorstwo i zyskać nowych odbiorców. Nie zawsze strona internetowa jest dla użytkowników sieci głównym źródłem wiedzy, ale kanał YouTube, dlatego warto wiedzieć co zrobić, by filmy wideo znajdowały się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce tej platformy. 

 

Zaczynając pracę nad pozycjonowaniem YouTube, warto wiedzieć o tym, że wyszukiwarka YouTube działa podobnie do wyszukiwarki Google. Aby film wyświetlany był w czołówce, wyszukiwarka bierze pod uwagę częstotliwość wyświetlania filmu, a także to czy dany film był oglądany do końca. Inne ważne elementy, mające wpływ na miejsce filmu w wyszukiwarce, są związane z tym czy film był udostępniany innym użytkownikom oraz to, czy był chętnie komentowany. Jednak istotne dla wyszukiwarki są również słowa kluczowe, opis czy tytuł filmu. Nie bez znaczenia jest też długość jego trwania oraz jakość zarówno obrazu, jak i dźwięku.

 

 

You Tube SEO

 

 

 

Jest wiele elementów mających wpływ na pozycję filmu na kanale YouTube, ale warto zadbać o wszystkie, ponieważ solidnie wykonane pozycjonowanie, przełoży się na zyskanie wielu korzyści.

 

Nierzadko zdarza się tak, że film słabej jakości zyskuje ogromną popularność wśród internautów, ale wiąże się to z nietuzinkowym pomysłem, który może być czynnikiem decydującym o jego pozycji w Internecie. Jednak nie każdy ma tyle szczęścia i umiejętności do kreatywnego tworzenia, dlatego nie wszystkie filmy wyświetlane są z tą samą częstotliwością.

Aby pomóc filmom zdobywać widoczność na YouTube, można zastosować się do kilku ważnych wskazówek. Odpowiednio wykonane czynności, przełożą się na zyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na kanale YouTube.

 

Jakie działania należy podjąć?

 

  • Po pierwsze stwórz odpowiedni tytuł filmu. Tytuł jest tą przysłowiową wisienką na torcie, dlatego, by przyciągnąć uwagę użytkowników, powinien być ciekawy i nieszablonowy. Tytuł ma za zadanie zachęcić odbiorcę do obejrzenia filmu, ma go zaintrygować, zainteresować, zachwycić. Pamiętaj o tym, by w tytule zawrzeć słowa kluczowe, które ułatwią pozycjonowanie na YouTube, ale także możesz w nim zawrzeć nazwę firmy. Pozycjonowaniu sprzyja również przekazywanie zwięzłych i konkretnych treści, ponieważ zbyt długie mogą zostać skrócone przez serwis, a ucięte w połowie zdanie nie jest atrakcyjne ani wartościowe.

 

  • Po drugie zajmij się przygotowaniem opisu filmu, który będzie kompatybilny z tytułem i miniaturą. Opis filmu to kolejny ważny etap w pozycjonowaniu na YouTube, dlatego pamiętaj o tym, by opis był niestandardowy i wartościowy. Opis powinien zawierać w sobie słowa kluczowe, a także informacje na temat filmu. Co jeszcze można zamieścić w opisie? Link do strony firmowej, a także linki do najbardziej interesujących momentów w filmie. Można zadbać również o to, by osoby zainteresowane tematem filmu, mogły dowiedzieć się czegoś więcej, dlatego warto zamieścić linki, które pokierują użytkowników do innych, dodatkowych materiałów.

 

  • Po trzecie zadbaj o interesującą miniaturę z odpowiednią rozdzielczością. Poprzez wykorzystanie nieszablonowego ujęcia i nietuzinkowego przedstawienia, wyróżniającego Twoją miniaturkę od wielu innych, zachęć użytkowników do tego, by kliknęli w Twoją miniaturkę.

 

  • Po czwarte aby ułatwić pozycjonowanie, przygotuj słowa kluczowe, które idą w parze z treścią filmu, a także z branżą Twojej firmy. Można skorzystać ze specjalistycznych narzędzi, które ułatwią stworzenie właściwych fraz kluczowych.

 

  • Po piąte postaraj się zawrzeć słowa kluczowe w nazwie pliku wideo.

 

Warto zadbać o staranne przygotowanie wymienionych wyżej elementów, które składają się na całość pozycjonowania YouTube i mają wpływ na to czy nasz film znajdzie się w czołówce wyświetlanych.

 

Poniżej podamy elementy, które wpływają na ranking strony w serwisie YouTube.

 

Nie bez znaczenia jest to jak długo istnieje dany kanał, ale również to czy był systematycznie prowadzony i czy zyskał zainteresowanie użytkowników. Pamiętaj o tym, że regularne dostarczanie nowych materiałów, generuje stały ruch odbiorców. Ważne jest też to czy dany film oglądany był do końca, ponieważ świadczy to o jego atrakcyjności. 


To ilu zyskaliśmy nowych i stałych użytkowników, wpływa na to, na których stronach film jest wyświetlany. Aby zwiększyć pozycję rankingową swojego filmu w sieci zachęcaj internautów do subskrypcji. Bądź widoczny i zaangażowany w innych miejscach w Internecie, na przykład korzystaj z portali społecznościowych, dzięki czemu Twój film będzie częściej udostępniany, a tym samym oglądany przez większą liczbę użytkowników.

 

 

Skuteczne Pozycjonowanie
 

 


 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 889 81 01

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook