Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Social 
Media

Pomożemy dobrać rozwiązanie, które sprawdzi się najlepiej właśnie w Twoim wypadku. Zapewnimy indywidualne podejście do każdego aspektu promowania i wchodzenia w relacje z klientami, a te budować trzeba!

 

Z social mediów korzystają światowi potentaci, co znaczy, że można z nich wyciągnąć wiele korzyści., a tym samym wypromować w sposób naturalny swoją markę .

04 listopada 2016

Fanpage


Niektórzy przed social mediami bronią się rękami i nogami, inni zaś korzystają z nich w sposób niewłaściwy, nie wiedząc jak mogą wykorzystać jego zasoby. Choć prowadzenie fanpage’a wydaje się być dość prostą sprawą, można popełnić wiele błędów.

 

Do najczęstszych należy powielanie dostępnych już treści. Jeśli zobaczyłeś coś na stronie, nie chcesz kilka minut później zobaczyć tego na swoim wall’u, a także odwrotnie.

Dlaczego social media?


Poprzednio stosowane rozwiązania tworzyły dystans pomiędzy wysoko postawioną marką, a klientem. Dziś staramy się go niwelować, ocieplając wizerunek i budując zaufanie. Działalność prowadzona w ten sposób ma na celu:

 

  • skłonienie do dyskusji;

  • przyciągnięcie większej ilości odbiorców;

  • poznanie opinii konsumentów na konkretne tematy;

  • badania reakcji na wprowadzone zamiany i zainteresowanie nimi;

  • samoistne poszerzanie grupy odbiorców poprzez udostępnianie i polubienia postów;

 

Kampanie

 

Specjaliści zajmujący się prowadzeniem kampanii w social mediach mają na uwadze fakt, że ta powinna różnić się od pozostałych sektorów, zachowując spójność. Organizują konkursy, dyskusje, potrafią skłonić do dyskusji, co dla wielu jest ogromnym wyzwaniem.


Czym charakteryzuje się nasza praca? Starannie opracowaną i przemyślaną strategią, kierowaną na konkretne grupy odbiorów, bo jak wiadomo – jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

Facebook

 

Jest miejscem, w którym masz szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców indywidualnych. W zależności od założeń kampanii możesz liczyć zarówno na stałe poszerzanie strefy wpływów, jak i ocieplenie wizerunku oraz ciche przemycanie drobnych reklam.

 

Dodatkowo publikowane posty mogą służyć badaniom rynku w postaci obserwacji reakcji na poszczególne fragmenty, jakie zostaną opublikowane. Te z kolei będą stanowiły swoisty informator o nowych promocjach, rabatach i okazjach np. dla stałych klientów.


Facebook wykorzystywany mądrze może poprawić wyniki na zdecydowanej większości płaszczyzn marketingowych.

Google +

 

Nie tak popularny, jak Facebook, ale nie nakłada też ograniczeń na rozmowy z potencjalnymi klientami.

 

Tu możemy robić wiele, włącznie z korzystaniem z możliwości prowadzenia rozmów. Jak sama nazwa wskazuje, platforma ma na celu łączenie poszczególnych produktów Google’a i umożliwianie wyciągania wniosków z przesłanych analiz.

Twitter


Ten nie rozgranicza użytkowników na firmy i klientów indywidualnych. Stanowi doskonałe narzędzie do publikowania krótkich informacji. Dlaczego krótkich? Bo zamysł twórcy założył 140 znaków na post.

 

Choć wielu wydaje się to zbyt małą ilością, w zupełności wystarczy do prowadzenia zwięzłych i konkretnych rozmów z fanami. Z kolei czas stanowi dziś naprawdę cenną płaszczyznę negocjacji i ścigania się w wysokiej jakości oferowanych usług. 

Fani Social Media
Kampanie
Dlaczego_Facebook
Google


 Jesteś zainteresowany kampanią w mediach społecznościowych?


 

Kampanie Social Media

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 889 81 01

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook