Logo Green Frog

 

Skuteczna

Forma Reklamy

Kompleksowe doradztwo marketingowe

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Przeczytaj więcej

Komu zlecić stworzenie strony WWW?

Uważasz, że jedna osoba jest w stanie dobrze wykonać pracę grafika, programisty, copywritera i marketingowca?  W naszym artykule dowiesz się  dlaczego warto postawić na  kompleksowe działania.

Poligrafia
06 października 2017

Komu zlecić stworzenie strony WWW ?


 

 

 

 

Tworzenie stron internetowych to długotrwały proces, na który składa się kilka etapów. Aby uzyskać zamierzony efekt, należy precyzyjnie i fachowo wykonać każdą czynność. Obecnie na rynku funkcjonuje wiele agencji interaktywnych oraz freelancerów. W naszym artykule chcemy odpowiedzieć na pytanie, dlaczego do stworzenia strony internetowej lepiej wybrać agencję niż freelancera.

 

 

Agencja Interaktywna

 

Coraz powszechniejsze jest tworzenie zespołów interdyscyplinarnych. Dzięki temu agencja zatrudnia nie tylko grafików i programistów, ale także marketingowców, project managerów, copywriterów oraz ekspertów z dziedziny marketingu. Oznacza to, że nad projektem pracują fachowcy z różnych dziedzin. Dzięki temu każdy etap pracy wykonywany jest profesjonalnie przez doświadczonych specjalistów.

 

Praca zespołowa ma wiele zalet, do których należą: dzielenie się pomysłami i doświadczeniami, współpraca, znajdowanie kreatywnych rozwiązań. Wspólna praca to również wspólny cel, dlatego pracownicy chętnie sobie pomagają. Warto przytoczyć znane przysłowie: „co dwie głowy to nie jedna”. W zespole szybciej można znaleźć sposób na rozwiązanie problemu, czy sprawdzić funkcjonalność serwisu. Agencje zapewniają obsługę powdrożeniową, dzięki czemu zyskuje się pewność, że prace nad serwisem nie skończą się po uruchomieniu strony. Przez czas określony w umowie, który najczęściej wynosi 12 miesięcy, strona może być aktualizowana i rozwijana.

 

 

 

Agencja Interaktywna

 

 

Aby strona internetowa była widoczna w sieci, musi być odpowiednio wypozycjonowana. Jeśli nie jest, nie spełnia swojej funkcji. Jest niewidoczna i nie generuje zysków. Warto wiedzieć o tym, że agencje zajmują się działaniami SEO. Dzięki temu od samego początku strona może zostać zoptymalizowane pod konkretne frazy, które będą efektywne w danej branży.

 

 

Freelancer

 

Elementem przyciągającym do współpracy z freelancerem jest cena. Niższa od tej, jaką zaproponuje agencja, ponieważ freelancer może  wykonać pracę w ramach umowy o dzieło czy zlecenie. Nie wynajmuje pomieszczeń, nie zatrudnia pracowników itp. Kolejnym argumentem przemawiającym za wyborem freelancera jest to, że dysponuje większą ilością wolnego czasu. Dzięki temu jest elastyczny i może dostosować się do wolnych terminów klienta. W przypadku zdarzeń losowych wykonanie zlecenia może się opóźnić, w najgorszym scenariuszu powierzone zadanie nie zostanie wykonane.

 

W związku z powyższym pojawia się pytanie, czy jedna osoba jest w stanie dobrze wykonać pracę grafika, programisty, copywritera i marketingowca? Zdarzają się na świecie wybitne jednostki, ale są to rzadkie przypadki. Można mieć wszechstronną wiedzę i umiejętności, ale czy można być doskonałym specjalistą w wielu dziedzinach? Jaki jest z tego wniosek? Strona internetowa raczej będzie niedopracowana i będzie wymagała poprawek oraz optymalizacji pod kątem dalszych działań marketingowych.

 

 

 

Freenlancer

 


W chwili przekazania witryny freelancer może zakończyć współpracę. Jeśli tak się stanie, to trzeba szukać kolejnej osoby, która zajmie się obsługą powdrożeniową. Jedynym sposobem na to, by osiągnąć sukces, jest podejmowanie nieustannych działań w celu uzyskania optymalnych efektów.


Cena nie powinna być jedynym argumentem wpływającym na wybór zleceniobiorcy. Najważniejsze są kompetencje osób, którym zleca się wykonanie strony internetowej. Warto pamiętać o tym, że jej uruchomienie, nie jest jednoznaczne z zakończeniem prac. Profesjonalna strona internetowa, to podstawa we współczesnym marketingu, dlatego nie warto wybierać półśrodków.

 

 


   Profesjonalne Strony Internetowe  


 

Sprawdź ofertę

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook