Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Remarketing Adwords

Jak przypomnieć klientom odwiedzającym Twoją stronę internetową o tym, co oferujesz, a tym samym skłonić ich do powrotu na Twoją witrynę?

Poligrafia
15 stycznia 2017

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”


 

 

 

 

Pewnie wielu z Was zastanawia się nad tym, co można zrobić, aby zachęcić klienta, który odwiedził stronę e-sklepu do powrotu i skłonić go do skorzystania z prezentowanej oferty sprzedażowej

 

Przed zrobieniem zakupów, konsumenci dokonują rozeznania wśród różnych firm oferujących potrzebny asortyment czy usługi. Klienci odwiedzają różne strony internetowe, porównują oferty, ceny, po to, by na koniec wybrać firmę, która najbardziej odpowiada ich potrzebom. Wizyta w sklepie internetowym mogłaby być zakończona w chwili opuszczenia witryny, jednak tutaj działa remarketing Goggle Adwords, który zajmuje się tym, by reklama Twoich produktów czy usług, wyświetlała się internautom nawet wtedy, gdy opuścili Twój sklep i przeglądają inne strony internetowe. Jakie można uzyskać korzyści z remarketingu?
 

 

Jak zwiększyć ruch na stronie - INFOGRAFIKA

 

 

Klient wróci do Twojego sklepu internetowego.

 

Zachęcony wyświetloną reklamą, wróci po to, by jeszcze raz przejrzeć ofertę sprzedażową. Co się z tym wiąże? Zdecyduje się na zakup potrzebnego towaru.

Dla odpowiedniego funkcjonowania sklepu internetowego, istotne jest to, by klienci, którzy nie sfinalizowali rozpoczętego procesu zakupowego, wrócili i dokończyli rozpoczęte czynności. Należy pamiętać o tym, że może to zaowocować pozyskaniem kolejnego, stałego i lojalnego klienta.Takie działanie z pewnością przyczyni się do zwiększenia zysków w Twojej firmie.

Powrót Klienta

Warto prześledzić to, jak działa remarketing w praktyce.

 

Proces rozpoczyna się w momencie, w którym internauta odwiedza Twój sklep internetowy, przegląda ofertę sprzedażową, a także ceny produktów. Z jakiegoś powodu opuszcza witrynę Twojego sklepu, ale gdy korzysta z Internetu, na różnych stronach czy serwisach, wyświetlane są Twoje produkty czy usługi. Remarketing jest działaniem, które wymaga podjęcia odpowiednich, dobrze przemyślanych kroków. Dlatego warto zastanowić się nad tym, do kogo ponownie ma trafić reklama oferowanych produktów/usług i jaka ma być treść przekazu. 

 

Dzięki Google Adwords możesz dokonać segregacji osób, które odwiedziły Twój e-sklep. W zależności od tego, jakie kroki zostały przez nich podjęte, można przydzielić klientów do odpowiedniej grupy osób.  Kryteria, które mogą pomóc Ci w odpowiednim przyporządkowaniu danych odbiorców do grup, mogą być związane z poniższymi czynnościami wykonanymi przez klienta:

 

 

  • dodał produkty do koszyka i nie dokończył procesu zakupów;

  • zrobił zakupy;

  • przeglądał asortyment danej marki;

  • przeglądał ofertę promocyjną;

  • wszedł na formularz kontaktowy; 

 

Dla każdej grupy należy przygotować inny przekaz reklamowy. Dzięki temu kierowana oferta, będzie zgodna z zainteresowaniem odbiorców. Takie działania są skuteczne i dają wiele korzyści. Przykładowo: osobom, które nie zdecydowały się na sfinalizowanie zakupów, można wyświetlić reklamę z informacją o tym, że jeśli zdecydują się na dokonanie zakupów, nie zapłacą za przesyłkę. Klientom, którzy zostali zakwalifikowani do grupy osób, które zrobiły zakupy, można zaproponować rabat. Osobom zainteresowanym konkretnymi produktami, warto wyświetlić reklamę z aktualną promocją na daną rzecz.
 

Warto pamiętać o tym, że istotą remarketingu, jest przedstawienie precyzyjnej reklamy klientom, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową

 

 

Remarketing - INFOGRAFIKA

 

 

 

Jak wygląda działanie remarketingu dynamicznego?

 

Remarketing dynamiczny cechuje się tym, że reklamy konstruowane są automatycznie przez system Google, dlatego może być wykorzystywany tylko przez sklepy internetowe. Dlaczego? E-sklepy posiadają bazę danych, na które składają się m.in. nazwy produktów, a także ich zdjęcia. Baza danych jest źródłem wiedzy dla Google, którego systemy na bieżąco konstruują reklamy dla konkretnych klientów.

 

Tak samo jak w klasycznym remarketingu, klient ogląda ofertę sklepu internetowego, opuszcza witrynę, korzysta z innych serwisów czy stron internetowych i zaczynają mu się wyświetlać reklamy prezentujące konkretne produkty, którymi był zainteresowany podczas odwiedzenia e-sklepu.

Różnica pomiędzy remarketingiem klasycznym, a dynamicznym polega na tym, że ten pierwszy działa na tym, co sami wcześniej przygotowaliśmy. Natomiast remarketing dynamiczny wyświetla reklamy automatycznie, na podstawie tego, co wcześniej oglądał dany użytkownik.
 

 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook