Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Reklamy na YouTube

Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w reklamy na YouTube i w jakim stopniu taka reklama przyniesie korzyści Twojej firmie? Sprawdź co możesz zyskać tym sposobem reklamy.

Poligrafia
15 stycznia 2017

Czy warto reklamować się na YouTube?


 

 

 

 

Jeśli zastanawiacie się nad tym, gdzie zamieścić swoją reklamę, aby skutecznie przyciągała klientów, poniżej przedstawiamy efektowne rozwiązanie, które zapewni Wam zdobycie szerokiego grona odbiorców prezentowanych treści.

 

YouTube to platforma, z której korzysta większość internautów, a reklamy wyświetlane na YouTube, trafiają do wielu osób. Umieszczane w tym miejscu reklamy, mogą być skierowane do konkretnych grup docelowych, których można wyodrębnić na podstawie zainteresowań, wieku czy płci.  
YouTube ze względu na brak dużej konkurencji, jest najtańszą formą reklamy, dlatego warto skorzystać z promocji na tym polu internetowym. Brak dużego zainteresowania reklamodawców tą formą reklamy, wiąże się z możliwością zdobycia wielu, nowych i stałych klientów.


 

Reklamy na YouTube można wyświetlać, wybierając jeden spośród dwóch możliwości.

 

 

Reklama w systemie aukcyjnym

 

Dzięki Google można wyświetlać reklamy na YouTube poprzez Adwords. Z tej opcji mogą korzystać zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa. W reklamie aukcyjnej płacisz jedynie za ilość wyświetleń bądź kliknięć za pośrednictwem których, następuje przekierowanie na Twoją stronę internetową. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ inwestujesz pieniądze w działanie, które przenosi się na zapoznanie klientów z Twoją firmą. W tym wypadku tylko zainteresowany ofertą klient, zobaczy wyświetloną reklamę i wejdzie na twoją stronę.

 

W tej reklamie wyróżniamy dwie nakładki:

 

  • In-Display, format polecany w sytuacjach, kiedy chcemy skorzystać z nakładek na promowane filmy wideo.

 

  • In-Stream, format wykorzystywany w  sytuacji, gdy reklama wyświetlana jest użytkownikom przed właściwym wideo. Internauci, którzy nie chcą oglądać reklamy, mogą ją pominąć po 5 sekundach. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, gdy odbiorcy nie wyłączą reklamy bądź jeśli długość jej trwania nie przekracza 30 sekund.

 

Reklama w systemie rezerwacyjnym

 

Inną możliwością jest wykupienie reklamy na kanale YouTube w systemie rezerwacyjnym. Dzięki temu można wykupić konkretną ilość wyświetleń reklam, albo też można wybrać ilość dni, w czasie których reklamy mają być emitowane.
W tym przypadku reklama może być wyświetlana jako niepomijalna przed wideo, czy też na stronie głównej. Ta forma reklamy jest polecana głównie dużym firmom, prowadzącym szerokie działania promocyjne, ponieważ Google ustala minimalne kwoty, od których zaczyna prowadzenie działań promocyjnych.

 

 

Poniżej przedstawiamy rodzaje reklam oraz metody ich wyświetlania:


 

  • Reklama True View DISCOVERY - składa się z miniaturki oraz tekstu. Reklamodawca płaci jedynie w chwili kliknięcia przez użytkownika w miniaturkę, dzięki której zainteresowany klient zostanie przekierowany na stronę z Twoim filmem.

 

  • Reklama True View IN-STREAM - wyświetla się przed, w trakcie lub po filmie na YouTube lub w innym miejscu, gdzie są umieszczane filmy tej platformy reklamowej. W tym wypadku istnieje również możliwość wyświetlenia baneru reklamowego po prawej stronie lub umieszczenia nakładki graficznej na filmie. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund reklamy bądź całą jej treść.

 

  • Reklama DISPLAY - reklama w formie baneru internetowego. Wyświetla się użytkownikom podczas oglądania filmu bądź obok listy wyników wyszukiwań.

 

  • Karty sponsorowane - użytkownicy przez klika sekund zobaczą treści, prezentujące produkty związane z Twoim filmem reklamowym.

 

  • Nakładka reklamowa IN-VIDEO - nakładka pojawia się podczas trwania filmu, z prawej strony może również zostać wyświetlony baner internetowy.

 

  • Reklama w przerywniku - jest to krótkie wideo promocyjne, którego czas emisji trwa do 6 sekund przed wyświetlanym filmem. W tym wypadku reklamodawca płaci za każde 1000 wyświetleń.


 

Co zyskasz z reklamy zamieszczonej w YouTube?

 

Jest to dla Ciebie szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców oraz okazja do zbudowania renomy swojej marki. Za pomocą platformy reklamowej YouTube, wykreujesz potrzeby klientów, a użytkownicy oglądający reklamę, zapamiętają jej treść. 

 

 

Reklamy na YouTube - INFOGRAFIKA
 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook