Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Reklama Display

Jakie korzyści może przynieść graficzna reklama dopasowana do potrzeb klientów? W jaki sposób przygotować taką reklamę? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te zagadnienia.

Poligrafia
15 stycznia 2017

Czym są reklamy display?


 

 

 

 

Internet to odpowiednie miejsce do promocji swojej firmy. Jednak w świecie, w którym reklamodawca swój przekaz kieruje do klienta mającego dostęp do wielu informacji, ciekawostek i nowinek, reklama musi być perfekcyjna pod każdym względem, nie tylko graficznym, ale też merytorycznym. Odbiorcy reklam oczekują rzetelnie i fachowo przygotowanych treści, które ich zainteresują i zachwycą.

 

Jeśli zastanawiacie się nad tym czy warto skorzystać z reklamy displayowej, postaramy się przedstawić Wam korzyści, jakie możecie uzyskać z tej formy zaistnienia w Internecie. Internauci każdego dnia oglądają wyświetlane przez Google reklamy displayowe, dlatego nie odbieraj sobie szansy, bycia zauważonym przez ogromną liczbę użytkowników sieci internetowej. Sieć reklamową Google można nazwać otwartym oknem na wirtualny świat, który umożliwia dotarcie do ogromnej grupy odbiorców, a także do osiągania sukcesów z prowadzonych działań.

 

 

Wyróżniamy cztery typy reklam displayowych:

 

  • Najbardziej skuteczne w swoim przekazie są reklamy multimedialne, które łączą w sobie zarówno treść, jak i elementy animowane.

 

  • Bardzo popularne są reklamy tekstowe, które wyświetlane są w wynikach wyszukiwania, do podstawowych należą tutaj linki sponsorowane.

 

  • Kolejnym typem jest reklama graficzna, która charakteryzuje się wyświetlaniem statycznych bądź animowanych obrazów.

 

  • Innym sposobem na zachęcenie klienta do zobaczenia reklamy, jest stosowanie reklamy wideo, która działa poprzez wykorzystanie ruchomego obrazu.

 

 

Skuteczność reklamy Displayowej

 

Każdy przedsiębiorca, który chce zaznaczyć swoją obecność w sieci internetowej, a tym samym zyskać nowych odbiorców, powinien wykorzystać możliwości jakie daje reklama displayowa. Kolejnym ważnym krokiem w prowadzeniu kampanii reklamowej, jest zwiększenie świadomości potencjalnych klientów na temat danej marki. Ogromny zasięg reklam displayowych, zapewni właścicielom firm, dotarcie do odbiorców z całego świata.
 

Aby zwiększyć skuteczność prowadzonych działań w Internecie, Google oferuje szereg narzędzi, które ułatwią monitorowanie prowadzonych czynności oraz wprowadzanie potrzebnych zmian. Istnieje możliwość stałego kontrolowania skuteczności reklam, dzięki możliwości korzystania z raportu skuteczności miejsc docelowych czy śledzenia konwersji, prowadzenie optymalizacji kampanii będzie łatwe i efektowne.


Kolejną pozytywną stroną reklamy displayowej jest to, że wykorzystuje mechanizm kontekstowy, dzięki czemu internauci otrzymują reklamy zgodne z ich zainteresowaniami. Istotne jest to, by przekaz trafiał do konkretnych grup docelowych, których upodobania są zgodne z treścią reklamy, ponieważ zwiększa to szansę na sprzedaż oferowanych produktów czy usług.
 

 

Reklama Display - INFOGRAFIKA

 

 

Jakie kroki wykonać, aby uzyskać idealną kampanię reklamy displayowej?

 

  • Po pierwsze zajmij się tym, co wpływa na wrażenia zmysłowe odbiorców.

 

Należy zadbać o części składowe reklamy, którymi są tekst, obraz, a także kolor. Pamiętaj o tym, że czytelna, estetyczna i wyraźna reklama displayowa, zyska zainteresowanie wśród użytkowników. Należy zadbać o dobór odpowiednich proporcji pomiędzy rozmiarem reklamy, tekstem, a obrazem. Warto też zadbać o to, by zaangażować klientów do działania poprzez wykorzystanie przycisków, które ułatwią odbiorcom dotarcie do konkretnego produktu czy usługi.

 

  • Po drugie zadbaj o odpowiednio sformułowaną treść reklamy displayowej.

 

Nie zapominaj o tym, by używać słów takich jak: promocja czy rabat, ponieważ klienci chętniej robią zakupy, gdy wiedzą o tym, że korzystają ze specjalnej okazji. Chcąc kreować potrzeby odbiorców, należy zadbać o to, by ten po kliknięciu w reklamę, otrzymał to, co jest w ofercie promocyjnej.

 

Co pomoże osiągnąć sukces?

 

Nieustanne testowanie zamieszczanych reklam displayowych w sieci i sprawdzanie, które z nich trafiają do odbiorców. Ciągła i systematyczna praca związana z monitorowaniem skuteczności zamieszczanych reklam, przyczyni się do zdobycia sukcesu. Warto też skorzystać z gotowych rozwiązań proponowanych przez Google. Jednak jeśli brak Ci czasu i umiejętności, zleć to zadanie specjalistom, którzy najlepiej wiedzą jak poprowadzić kampanię reklamową.


 

Rodzaje Reklam Display - Infografika
 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 889 81 01

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook