Logo Green Frog

 

Tworzenie

Stron Internetowych

Nowoczesne witryny WWW

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Wypełnij Brief

Definicja Content Marketing

Content marketing, czyli treści jakie publikowane są na stronach internetowych. Zamieszczane teksty w sieci, powinny być wizytówką firmy, które odzwierciedlają jej najlepsze cechy.

Poligrafia
25 grudnia 2016

Co to jest CONTENT MARKETING?


 

 

 

 

W temacie pozycjonowania strony, marketingu internetowego i szeroko pojętego budowania wizerunku, wielokrotnie pojawia się słowo content. Zazwyczaj dowiadujemy się o tym, że powinien być unikalny, a to przyciągnie do nas odbiorów i zaskarbi sympatię Google’a. Ale czy można powiedzieć na ten temat coś więcej?

 

Czym jest content?


Content to treść, jaką umieścimy na stronie. To także działania związane z publikacją artykułów na stronach podpiętych pod daną branżę. Można tu posłużyć się prostym przykładem – prowadząc sklep internetowy, wielu przedsiębiorców decyduje się na stworzenie bloga, na którym publikowane będą opinie, testy, prezentacje poszczególnych nowości i promocji. W rezultacie sam  blog generuje dodatkowy ruch w sklepie, odsyłając do kasy zainteresowanego produktem użytkownika. Takie działania sprawdzają się zwłaszcza wtedy, gdy poszczególne treści pisane są pod zapotrzebowanie internautów. Odpowiadając na pytania, wątpliwości, pisząc coś, co jest wyszukiwane przez ludzi, automatycznie uzyskujemy ich uwagę. Badania wskazują, że przyciąganie unikalną treścią jest znacznie bardziej skuteczne niż bombardowanie reklamami.


Dlaczego warto mieć unikalny content?

 

Treści w Internecie są równie ważne jak grafiki. O ile te drugie przyciągają uwagę potencjalnego konsumenta, to słowa będą musiały utrzymać go na stronie. Internauci poszukują produktów, ich specyfikacji, opisów, te niestety w wielu przypadkach kopiowane są ze strony producenta. Na nic nie zda Ci się piękna grafika, gdy osoba szukająca konkretów kolejny raz zobaczy to samo, co pół godziny wcześniej. Wraz z tworzeniem unikalnego contentu możesz liczyć na zwiększenie zainteresowania swoją platformą internetową, bowiem ludzie będą chcieli na niej zostać i dowiedzieć się więcej niż u innych. W końcu w Internecie jest już niemal wszystko, a nie sztuka wrzucić powielony tekst. Z tego względu niezwykle ważne jest skupienie się na wysokiej jakości przekazywanych informacji, ich niezawodności, tak by każdy odwiedzający stronę wiedział, że pozyskane wiadomości są wiarygodne.

 

                                                 Content Marketing - Infografika

 


Korzyści płynące z posiadania unikalnego contentu:

 

  • zatrzymanie klienta
  • budowanie wizerunku marki
  • interakcja z użytkownikami
  • wyższe wyniki w wyszukiwarce dzięki braku powielania istniejących już treści
  • dotarcie do użytkowników zainteresowanych Twoją działalnością
  • poszerzenie zasięgu i możliwość zainteresowania tematem
  • subtelnie prowadzony marketing i „przemycanie” reklamy


Czego potrzebujesz?


W tworzeniu contentu wraz z atrakcyjnymi dla klienta dodatkami, kluczowy jest pomysł i jego spójna, regularna realizacja. W ten sposób kreowany jest wizerunek firmy zbliżonej do odbiorcy, która nie narzuca dystansu, nie szufladkuje, nie dzieli na lepszych i gorszych, pokazuje, że jest dla każdego. A dlaczego część firm nie korzysta z tej możliwości marketingu internetowego? Ponieważ do prowadzenia bloga, strony, potrzebny jest czas i wiedza, a tych niejednokrotnie brak.


Na pomoc przychodzą profesjonalne firmy, które nie tylko zajmą się regularnym wrzucaniem interesujących, niepowielonych postów, ale także stworzeniem całej strategii. Ta zastosowana zostanie na nowej platformie, w mediach społecznościowych oraz w Twoim sklepie, tworząc całość, która kojarzona będzie wyłącznie z Twoją marką.


Rozpoznawalne marki ich content


Ogromna ilość dużych marek zarówno poza granicami kraju, jak i w nim, inwestuje w tworzenie dodatkowych platform dla swoich użytkowników. I tak chociażby Lidl stworzył stronę, na której zamieszczane są przepisy na poszczególne potrawy. Trafią tu osoby poszukujące inspiracji, odpowiedzi na swoje pytania dotyczące przyrządzania i samych produktów, a gdy już uzyskają informacje – chętnie wybiorą się właśnie do Lidla na zakupy. W końcu strona była pomocna i pokazała się z rzetelnej strony. Tak samo będzie z pewnością i w sklepie.
Żeby tworzyć unikalny content i przyciągające uwagę treści nie musisz zatrudniać gwiazd, pojawiać się w mediach i mieć dziesiątek tysięcy na działania marketingu internetowego. Często wystarczy prosty, regularnie prowadzony blog z odesłaniem do sklepu, który potrafi zwiększyć ruch na stronie nawet do kilkudziesięciu procent.

 

 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone |

Polityka Prywatności

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook