Logo Green Frog

 

Skuteczna

Forma Reklamy

Kompleksowe doradztwo marketingowe

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Przeczytaj więcej

Co to jest linkowanie wewnętrzne

Chcesz poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarkach? Warto zastanowić się nad wprowadzeniem lub udoskonaleniem linkowania wewnętrznego. Na czym polega takie linkowanie?

Poligrafia
15 stycznia 2017

Dlaczego warto wdrożyć linkowanie wewnętrzne?


 

 

 

 

Właściciel strony internetowej dba o jej wygląd, ponieważ jest wizytówką firmy i wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy. Od tego jak wygląda strona, może zależeć to czy użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z przedstawianej oferty sprzedażowej, czy będzie szukał innego przedsiębiorstwa.

 

Aby zapewnić płynne działanie strony internetowej, należy zadbać o  odpowiednie linkowanie zewnętrzne, czyli trzeba zwrócić uwagę na te linki, które zamieszczane są w różnych miejscach w sieci i których zadaniem jest kierowanie internautów do danej witryny, ale też warto zająć się linkowaniem wewnętrznym. To drugie linkowanie działa w obrębie jednej, konkretnej strony internetowej.


Jeśli zastanawiacie się nad tym, jakie korzyści można osiągnąć z wewnętrznego linkowania, to poniżej postaramy się przekazać Wam, co możecie zyskać poprzez odpowiednio wykonane wewnętrzne linkowanie.

 

 

Na początek zacznijmy od wyjaśnienia tego czym jest linkowanie wewnętrzne?

 

Proste poruszanie się po stronie internetowej, szybkie i płynne przejście z jednej zakładki do innej, ułatwia nam wewnętrzne linkowanie, czyli umieszczanie linków do podstron na danej stronie. Wykonując wewnętrzne likowanie dbasz nie tylko o komfort internautów, korzystających z twojej strony internetowej, ale również zyskujesz przychylność wyszukiwarki, która szybciej wyświetli Twoją stronę. Linkowanie wewnętrzne usprawnia też kwalifikację informacji, od bardziej do mniej istotnych, zamieszczanych na stronie i jej podstronach. 

 

Istnieją trzy strategie linkowania wewnętrznego

 

  • Można wykorzystać strategię, która ułatwi pracę robotom wyszukiwarek.  W tym przypadku stosuje się kody HTML, jednak przeładowanie strony tymi linkami i słowami kluczowymi, może doprowadzić do nałożenia kary na stronę internetową. 

 

  • Aby klient w prosty sposób mógł odnaleźć link do interesującej go treści, należy zastosować linkowanie skupiające się na użytkownikach.

 

  • Najwięcej korzyści właściciel strony internetowej zyska poprzez połączenie dwóch poprzednio wymienionych strategii. W tej sytuacji zarówno odbiorca przekazu, jak i roboty Google, mogą sprawnie poruszać się po stronie internetowej.

 

 

Korzyści z linkowania wewnętrznego - INFOGRAFIKA

 

 

Warto przedstawić najważniejsze zasady linkowania wewnętrznego

 

Należy zadbać o to, by linki prowadziły do treści związanych z konkretnym wpisem. Linkować można do podstron, które chcemy, by były dodatkowo odwiedzane, w tym miejscu warto dodać również to, że linki nie powinny być natarczywe. Linkować można ze starszych wpisów do nowych i odwrotnie. Staraj się nie umieszczać linku pod słowami "czytaj więcej", gdyż te powszechnie stosowane słowa, mogą wprowadzić roboty Google w błąd, szczególnie w sytuacji gdy znajduje się ich wiele na stronie internetowej. Postaraj się zadbać o to, by internauta wiedział, że po kliknięciu w tytuł czy tekst, otrzyma więcej informacji, tym samym unikniesz stosowania popularnych słów: "czytaj więcej".

 


 

Czego warto unikać w linkowaniu - Infografika
 

 

Aby wewnętrzne linkowanie przynosiło korzyści, warto wystrzegać się błędów, które są związane z niewłaściwym umieszczaniem linków, nie pasujących do danych miejsc, a także z robieniem błędów w adresie strony. Warto sprawdzić czy w nazwie adresu strony nie ma literówek. Inne czynności, które nie przełożą się na skuteczność wprowadzenia linkowania wewnętrznego, są związane z tym, że odnośniki mają formę obrazków, a podstrony są dostępne tylko z wewnętrznej wyszukiwarki. Należy też unikać sytuacji, w których linki mają atrybut noffolow, ponieważ zostaną one pominięte przez roboty wyszukiwarki Google.

 

Chcąc mieć przejrzystą stronę internetową, z której korzystanie jest proste, szybkie i przyjemne, warto zająć się odpowiednim linkowaniem wewnętrznym, dzięki któremu można zyskać uznanie nie tylko wśród użytkowników Internetu, ale również wśród robotów wyszukiwarki Google.
 

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook