Logo Green Frog

 

Skuteczna

Forma Reklamy

Kompleksowe doradztwo marketingowe

Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook

Przeczytaj więcej

Jak zwiększyć ruch na stronie

Stworzyłeś własną stronę internetową i chciałbyś dotrzeć do wielu odbiorców? Sprawdź co zrobić, aby zwiększyć liczbę wartościowych wejść i wypromować stronę.

Poligrafia
14 stycznia 2017

Jak zwiększyć ruch na stronie?


 

 

 

 

Prowadzisz stronę internetową albo bloga? Na pewno więc chcesz, aby były one poczytnym medium dla społeczności użytkowników Internetu. Tylko jak zachęcić ludzi do odwiedzania naszej witryny, zwłaszcza, gdy dopiero zaczynamy tworzyć swoją internetową przestrzeń? Możliwości jest naprawdę sporo i większość z nich możemy zrealizować samodzielnie.

 

W niniejszym artykule przedstawimy kilka pomysłów, które pomogą Ci się zainspirować. Wiadomo, że żeby zaistnieć, trzeba mieć odbiorców, a żeby ich zdobyć, należy się wypromować. Ruch na stronie jest jednym z najważniejszych czynników dla każdego posiadacza strony, czy blogera, ponieważ to on decyduje o naszym sieciowym być albo nie być. To wśród tego ruchu możemy pozyskać nowych czytelników lub potencjalnych klientów. Dlatego warto dbać zarówno o jego wzrost, jak i jakość. Im więcej zainteresowanych tematem osób przyciągniemy do nas, tym lepsze efekty osiągniemy. 

 

 

Jak zwiększyć ruch na stronie - INFOGRAFIKA

 

 

 

  • Social media

 

Aktualnie bytność w social mediach bardzo pomaga w promowaniu własnej marki. Jest to jedna z najszybszych i najlepszych metod na pozyskiwanie zainteresowania użytkowników. Należy jednak zastanowić się, na jaki rodzaj social mediów postawić. Które z nich zagwarantują nam ruch i w których opłaci się zaistnieć. Nie warto na pewno łapać wszystkich srok za ogon, ponieważ niemożliwym jest zaangażować się równie mocno w kampanię na każdym froncie. Sensownym posunięciem jest przeanalizowanie rodzajów dystrybucji i praw, którymi rządzą się poszczególne serwisy społecznościowe i wybrać ten, który będzie dla nas najlepszy. Na początek najlepszym wyjściem będzie wybór maksymalnie dwóch mediów. Dzięki temu będziemy w stanie maksymalnie skoncentrować się na ich prowadzeniu.

 

  • Pozycjonowanie SEO


Jeśli już prowadzimy stronę lub bloga i zamieszczamy na nich różnorakie treści to dlaczego by się dzięki nim nie wypozycjonować? Pisząc zgodnie z zasadami SEO, zwracając uwagę na słowa kluczowe i na to, w jaki sposób użytkownicy będą formułować zapytania, szukając pożądanych treści, możemy polepszyć swoją pozycję w wyszukiwarkach oraz zadbać o wartościowy ruch, czyli użytkowników, którzy akurat będą zainteresowani tematyką w jakiej działamy. Oprócz oferty, warto zamieszczać na stronie interesujące artykuły związane z branżą, w której prosperujemy. Im bardziej będą one unikalne i im więcej słów kluczowych będą zawierać, tym lepiej zostaniemy wypozycjonowani przez wyszukiwarkę.

 

  • Linkowanie

 

Wysokim pozycjom sprzyja także częste linkowanie, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Nie wahaj się i linkuj między podobnymi wpisami, bądź takimi, do których masz odniesienia w poszczególnych publikacjach. Jeżeli użytkownik trafi na jakiś artykuł, który go zainteresuje, to bez wątpienia zajrzy do kolejnego, zwłaszcza, jeśli go polecisz poprzez link pod danym wpisem. Równie ważne są odnośniki do naszej strony zamieszczane w innych serwisach. Dlatego warto być aktywnym w sieci i zamieszczać link do swojej strony.

 

Dobrym sposobem jest konstruktywne i fachowe komentowanie tematów, w których jesteśmy specjalistami i przy okazji umieszczanie odnośnika do swojej strony. W czasach, gdy bardzo ciężko o dobry komentarz, który wniesie do dyskusji merytoryczne uwagi, możemy dzięki temu przyciągnąć do siebie użytkowników zainteresowanych tematem. Warto zainteresować się również linkami sponsorowanymi. Jest to wprawdzie metoda płatna, ale działająca od razu - zaraz po stworzeniu kampanii nasza strona jest na samej górze w wyszukiwarce, a to gwarantuje bardzo dobrą widoczność dla potencjalnych odbiorców lub klientów. Dodatkowo, dobrze przemyślana kampania Google AdWords, w tym linki sponsorowane, w krótkim czasie znacznie przyczynią się do zwiększenia ruchu na naszej stronie, nawet o kilkaset procent. 

 

 

Przypominaj o sobie

 

 

 

  • Pokaż się i nie daj o sobie zapomnieć


Dla pozyskiwania nowych odbiorców i utrzymania starych, należy się regularnie wykazywać dużą kreatywnością. W dzisiejszych czasach, przesyconych różnorodnymi treściami, nie wystarczy już po prostu być. Teraz trzeba się wyróżniać od konkurencji. Dlatego z pomocą przychodzi nam, między innymi, forma przekazu. Do naszej dyspozycji jest podcast, video, pisanie. Dobrym sposobem jest też stworzenie newslettera, czyli listu informacyjnego, rozsyłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej do zapisanych użytkowników. Przemyślany i sensownie zaplanowany newsletter przypomni im o nas i pokaże co nowego u nas słychać. Dzięki tej metodzie mamy też duże szanse na zainteresowanie odbiorcy udostępnioną treścią oraz wygenerowanie dobrze spersonalizowanego ruchu na stronie. W celu umożliwienia odbiorcom zapisania się na newsletter, możemy zainstalować u siebie wtyczkę RSS, która pozwoli na korzystanie z subskrypcji zainteresowanym użytkownikom.


Ważnym aspektem dla przyciągnięcia i utrzymania odbiorcy jest przejrzystość i funkcjonalność naszej strony. Nawet jeśli będziemy mieli dobry, merytoryczny zasób, to na nic to się zda, jeśli strona będzie kiepska i z błędami. Zwracaj uwagę na to jak funkcjonuje Twoja strona, czy ładuje się szybko, jest intuicyjna, estetyczna i nie zawiera żadnych błędów. 

 

  • Regularność


Kolejna rzecz, która sprzyja nam w utrzymywaniu ruchu na naszej stronie to regularność. Jeśli uda nam się zainteresować użytkownika zamieszczanymi treściami, to z pewnością będzie spragniony kolejnych publikacji naszego autorstwa. W przypadku, gdy wróci na nasza stronę w poszukiwaniu nowości, a będzie tam głucha cisza przez dłuższy czas, to rozczarowany zacznie poszukiwać innego źródła informacji, które zapewni mu regularnie dostarczane oczekiwanych przez niego treści. Dlatego postaw na regularność. W ten sposób masz pewność, że zostaną z Tobą przynajmniej ci, których zainteresowanie udało Ci się już pozyskać. Dobrym sposobem na ciągłe utrzymywanie wrażenia, że coś się u nas dzieje może być odświeżanie starych artykułów.

 

Pamiętajmy, że nie każdy nasz odbiorca jest z nami od początku, więc być może części treści nie śledził. Możemy przypomnieć nasze starsze prace w mediach społecznościowych, zwłaszcza, jeśli w którymś momencie znacznie wzrósł nam ruch na którymś z profili. Mogą one również być punktem wyjścia i inspiracją do kolejnych publikacji.

 

 

Innowacyjność

 

 

 

Powyższe pomysły są tylko niewielkim zbiorem inspiracji, jak zapewnić swojej stronie zainteresowanie. Tak naprawdę, pomysły na to, w jaki sposób jeszcze można wygenerować wartościowy ruch na stronie kończą się tam, gdzie kończy się Twoja wyobraźnia. Usiądź i pomyśl, co najbardziej cenisz w swoich ulubionych stronach i dlaczego ciągle na nie wracasz. Teraz masz nieograniczone pole do popisu dla własnej kreatywności.

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Oddział w Krakowie:

 

ul. Grodzka 42A

33-332

Kraków

 

Telefon: 12 881 14 51

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Warszawie:

 

ul. Świeradowska 47A

02-662

Warszawa

 

Telefon: 22 390 64 40


info@greenfrog.pl

Główna siedziba firmy:

 

ul. Kolejowa 57

40-028

Katowice

 

Telefon: 32 630 48 49

 

info@greenfrog.pl

Agencja Interaktywna GREEN FROG

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Google Plus
Twitter
Instagram
Facebook