GREEN FROG

Agencja Reklamowa

 

 

 

 

 

Skuteczna

Forma Reklamy

Kompleksowe doradztwo marketingowe

Przeczytaj więcej

Social Media

Social_Media

Fanpage


Niektórzy przed social mediami bronią się rękami i nogami, inni zaś korzystają z nich w sposób niewłaściwy, nie wiedząc jak mogą wykorzystać jego zasoby. Choć prowadzenie fanpage’a wydaje się być dość prostą sprawą, można popełnić wiele błędów.

 

Do najczęstszych należy powielanie dostępnych już treści. Jeśli zobaczyłeś coś na stronie, nie chcesz kilka minut później zobaczyć tego na swoim wall’u, a także odwrotnie.

Dlaczego social media?


Poprzednio stosowane rozwiązania tworzyły dystans pomiędzy wysoko postawioną marką, a klientem. Dziś staramy się go niwelować, ocieplając wizerunek i budując zaufanie. Działalność prowadzona w ten sposób ma na celu:

 

  • skłonienie do dyskusji;

  • przyciągnięcie większej ilości odbiorców;

  • poznanie opinii konsumentów na konkretne tematy;

  • badania reakcji na wprowadzone zamiany i zainteresowanie nimi;

  • samoistne poszerzanie grupy odbiorców poprzez udostępnianie i polubienia postów;

 

Kampanie

 

Specjaliści zajmujący się prowadzeniem kampanii w social mediach mają na uwadze fakt, że ta powinna różnić się od pozostałych sektorów, zachowując spójność. Organizują konkursy, dyskusje, potrafią skłonić do dyskusji, co dla wielu jest ogromnym wyzwaniem.


Czym charakteryzuje się nasza praca? Starannie opracowaną i przemyślaną strategią, kierowaną na konkretne grupy odbiorów, bo jak wiadomo – jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

Facebook

 

Jest miejscem, w którym masz szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców indywidualnych. W zależności od założeń kampanii możesz liczyć zarówno na stałe poszerzanie strefy wpływów, jak i ocieplenie wizerunku oraz ciche przemycanie drobnych reklam.

 

Dodatkowo publikowane posty mogą służyć badaniom rynku w postaci obserwacji reakcji na poszczególne fragmenty, jakie zostaną opublikowane. Te z kolei będą stanowiły swoisty informator o nowych promocjach, rabatach i okazjach np. dla stałych klientów.


Facebook wykorzystywany mądrze może poprawić wyniki na zdecydowanej większości płaszczyzn marketingowych.

Google +

 

Nie tak popularny, jak Facebook, ale nie nakłada też ograniczeń na rozmowy z potencjalnymi klientami.

 

Tu możemy robić wiele, włącznie z korzystaniem z możliwości prowadzenia rozmów. Jak sama nazwa wskazuje, platforma ma na celu łączenie poszczególnych produktów Google’a i umożliwianie wyciągania wniosków z przesłanych analiz.

Twitter


Ten nie rozgranicza użytkowników na firmy i klientów indywidualnych. Stanowi doskonałe narzędzie do publikowania krótkich informacji. Dlaczego krótkich? Bo zamysł twórcy założył 140 znaków na post.

 

Choć wielu wydaje się to zbyt małą ilością, w zupełności wystarczy do prowadzenia zwięzłych i konkretnych rozmów z fanami. Z kolei czas stanowi dziś naprawdę cenną płaszczyznę negocjacji i ścigania się w wysokiej jakości oferowanych usług. 

Fani Social Media
Kampanie
Dlaczego_Facebook
Google


 Jesteś zainteresowany kampanią w mediach społecznościowych?


 

Kampanie Social Media

  

Copyright ©2017  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Główna siedziba firmy:

 

ul. Męczenników Oświęcimskich 14

44-240 Żory

 

Telefon: 790 797 777

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Lublinie:

 

ul. Chopina

42 lok. 2

20-023 Lublin

 

Telefon: 790 340 797

 

info@greenfrog.pl

Oddział w Katowicach:

 

ul. Kolejowa 57

 

40-028 Katowice

 

Telefon: 517 106 789

 

info@greenfrog.pl

Public Relations, 

Komunikacja Biznesowa, 

Tworzenie Kampanii, 

Doradztwo Marketingowe

 

 

 

 

Agencja Reklamowa GREEN FROG