Agencja Reklamy Żory

Skuteczna

Forma Reklamy

 Ty zamawiasz, a my działamy !!!

GREEN
GREEN

Agencja Reklamy

FROG

Przeczytaj więcej
Przeczytaj więcej

Social Media

Social_Media

Dlaczego social media?


Poprzednio stosowane rozwiązania tworzyły dystans pomiędzy wysoko postawioną marką, a malutkim klientem. Dziś staramy się go niwelować, pokazując milsze oblicze każdego z działów. Działalność prowadzona w ten sposób ma na celu:


- skłonienie do dyskusji;
- przyciągnięcie większej ilości odbiorców;
- poznanie opinii konsumentów na konkretne tematy;
- badania reakcji na wprowadzone zamiany i zainteresowanie nimi;
- samoistne poszerzanie grupy odbiorców poprzez udostępnianie i polubienia postów;


Niektórzy przed social mediami bronią się rękami i nogami, inni wykorzystują je źle. Choć prowadzenie fanpage’a wydaje się być dość prostą czynnością, można popełnić wiele błędów. A tu do najczęstszych należy powielanie dostępnych już treści. Jeśli zobaczyłeś coś na stronie, nie chcesz kilka minut później zobaczyć tego na swoim wall’u, a także odwrotnie.


Specjaliści zajmujący się prowadzeniem kampanii w social mediach mają na uwadze fakt, że ta powinna różnić się od pozostałych sektorów, zachowując spójność. Organizują konkursy, dyskusje, potrafią skłonić do dyskusji, co dla wielu jest ogromnym wyzwaniem. 
Czym charakteryzuje się nasza praca? Starannie opracowaną i przemyślaną strategią, kierowaną na konkretne grupy odbiorów, bo jak wiadomo – jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.


 

Charakterystyka portali:

 

 

  • Facebook 

 

Jest miejscem, w którym masz szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców indywidualnych. W zależności od założeń kampanii, możesz liczyć zarówno na stałe poszerzanie strefy wpływów, jak i ocieplenie wizerunku oraz ciche przemycanie drobnych reklam. Dodatkowo publikowane posty mogą służyć badaniom rynku w postaci obserwacji reakcji na poszczególne fragmenty, jakie zostaną opublikowane. Te z kolei będą stanowiły swoisty informator o nowych promocjach, rabatach i okazjach np. dla stałych klientów.
Facebook wykorzystywany mądrze może poprawić wyniki na zdecydowanej większości płaszczyzn marketingowych.

 

  • Google +


Nie tak popularny jak Facebook, ale nie nakłada też ograniczeń na rozmowy z potencjalnymi klientami. Tu możemy robić wiele, włącznie z korzystaniem z możliwości prowadzenia rozmów. Jak sama nazwa wskazuje, platforma ma na celu łączenie poszczególnych produktów Google’a i umożliwianie wyciągania wniosków z przesłanych analiz.

 

  • Twitter


Ten nie rozgranicza użytkowników na firmy i klientów indywidualnych. Stanowi doskonałe narzędzie do publikowania krótkich informacji. Dlaczego krótkich? Bo zamysł twórcy założył 140 znaków na post. Choć wielu wydaje się to zbyt małą ilością, w zupełności wystarczy do prowadzenia zwięzłych i konkretnych rozmów z fanami. Z kolei czas stanowi dziś naprawdę cenną płaszczyznę negocjacji i ścigania się w wysokiej jakości oferowanych usług. 

 


 

Agencja Reklamowa GREEN FROG  

Copyright ©2016  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Strony WWW

Pozycjonowanie Seo / Sem

Content Marketing

Studio Fotograficzne

Fotografia Produktowa

Packshoty

Public Relations

Komunikacja Biznesowa

Tworzenie Kampanii