GREEN
GREEN

FROG

Agencja Reklamowa

Skuteczna

Forma Reklamy

 Ty zamawiasz, a my działamy !!!

Przeczytaj więcej
Przeczytaj więcej

Media społecznościowe mogą być przydatne każdemu przedsiębiorcy. Wykorzystywane są podczas wielu działań marketingowych, a środki przeznaczone na ten sektor przynoszą bardzo dobre rezultaty. Dlaczego?

 

Odpowiedź jest banalnie prosta. Życie toczy się w sieci. To tutaj szukamy ubrań, sprzętu, mieszkań, wydarzeń, a niejednokrotnie nawet wiadomości. To tu, dzięki możliwościom sprawdzenia czego użytkownik poszukuje, możemy skierować do niego spersonalizowaną reklamę, która go zainteresuje. Stworzenie firmowego profilu na Facebook’u oraz szeroko pojętej strategii, pozwoli na zbudowanie wizerunku marki, także tego humorystycznego.

 

Pojawiające się regularnie posty, promocje i nowości przyciągną uwagę odbiorców, którzy odwdzięczą się łapką w górę. Niby nic wielkiego, ale dowiesz się, co interesuje klienta, a dodatkowo publikowana przez Ciebie treść dotrze także do jego znajomych, którzy być może także staną się wierni firmie. Media społecznościowe są w stanie zastąpić wypierany i uciążliwy mailing. Co więcej zapewniają znacznie szersze pole odbioru niż dotychczas, pomagają w budowaniu więzi z użytkownikiem, a dodatkowo zapewnią stały kontakt i możliwość informowania o bieżących atrakcjach, jakie kierowane są do konsumenta.

 

 

 

Media Społecznościowe - INFOGRAFIKA

 

 

 

Budowanie wizerunku firmy jest obok wspierania sprzedaży i poszukiwania nowych klientów jedną z ważniejszych gałęzi marketingu. W końcu nawet najlepsza usługa i produkt nie zostanie doceniona jeśli nikt się o niej nie dowie. Profesjonalne prowadzenie fanpage’a to nie tylko stałe poszerzanie grona odbiorców komunikatów, ale przede wszystkim wejście w interakcję z odbiorcą, który przywiąże się do prezentowanych przez Ciebie zdjęć i opisów.


Skorzystanie z dobrodziejstwa, jakie dają nam social media to kierowanie swoich działań do użytkowników, którzy są nimi zainteresowani, a nie strzelanie na oślep, jak to bywa w przypadku innych środków przekazu. Bądź ze swoimi klientami w stałym kontakcie. Pozwól im się wypowiadać, wskazywać co się podoba, a co nie. Być może to oni sami nakierują Cię na nowe pomysły i wskażą to, czym są zainteresowani.


Zamiast dwoić się i troić nad kolejnymi rozwiązaniami, skorzystaj z tego, co podpowiadają ludzie. A całości przedsięwzięcia nie traktuj po macoszemu, bowiem social media mają naprawdę potężną moc. Nie bez powodu czołowe światowe marki nie stronią od publikowania postów na swoich tablicach.

Media Społecznościowe

Cennik Kampanii

Kampania Basic


 

  • 3 wpisy tygodniowo;

 

  • stworzenie lub prowadzenie/udoskonalenie profilu;

 

  • wprowadzenie lub aktualizacja informacji o firmie;

 

  • integracja strony firmowej z profilem;

 

  • projekty grafik;

 

  • pozyskiwanie fanów;

 

  • kontakt z fanami;

 

  • prowadzenie statystyk działań;

 

  • publikacja treści i grafik przekazanych przez klienta;

Kampania Start


 

  • 5 wpisów tygodniowo;

 

  • stworzenie lub prowadzenie/udoskonalenie profilu;

 

  • wprowadzenie lub aktualizacja informacji o firmie;

 

  • integracja strony firmowej z profilem;

 

  • projekty grafik;

 

  • pozyskiwanie fanów;

 

  • kontakt z fanami;

 

  • prowadzenie statystyk działań;

 

  • publikacja treści i grafik przekazanych przez klienta;

 

  • organizacja konkursów 1/msc;

 

  • śledzenie konkurencji;

 

  • publikacja postów na grupach tematycznych;

Kampania Silver


 

  • 7 wpisów tygodniowo;

 

  • stworzenie lub prowadzenie/udoskonalenie profilu;

 

  • wprowadzenie lub aktualizacja informacji o firmie;

 

  • integracja strony firmowej z profilem;

 

  • projekty grafik;

 

  • pozyskiwanie fanów;

 

  • kontakt z fanami;

 

  • prowadzenie statystyk działań;

 

  • publikacja treści i grafik przekazanych przez klienta;

 

  • organizacja konkursów 2/msc;

 

  • śledzenie konkurencji;

 

  • publikacja postów na grupach tematycznych;

 

  • wyszukiwanie ciekawostek branżowych w internecie;

Kampania Gold


 

  • 7 wpisów tygodniowo;

 

  • stworzenie lub prowadzenie/udoskonalenie profilu;

 

  • wprowadzenie lub aktualizacja informacji o firmie;

 

  • integracja strony firmowej z profilem;

 

  • projekty grafik;

 

  • pozyskiwanie fanów;

 

  • kontakt z fanami;

 

  • prowadzenie statystyk działań;

 

  • publikacja treści i grafik przekazanych przez klienta;

 

  • organizacja konkursów 2/msc;

 

  • śledzenie konkurencji;

 

  • publikacja postów na grupach tematycznych;

 

  • wyszukiwanie ciekawostek branżowych w internecie;

 

  • promowanie postów przy pomocy płatnych reklam ( budżet reklamy 200 zł/ miesiąc wliczony w cenę)

FACEBOOK  Media Społecznościowe  


Stwórz ciekawy i oryginalny fanpage. Siła Facebooka i znajdujących się na nim profili firmowych jest ogromna. Jednakże do skutecznego prowadzenia fanpage potrzebna jest dobrze przemyślana strategia, znajomość branży, a także dobry wybór grupy docelowej.

 

Najwięcej "lajków" zdobywają posty odznaczające się wyjątkowym zdjęciem i ciekawą treścią. Nasi fotografowie i graficy zadbają o dobry wygląd postów i o to by "wpadały w oko" i w pamięć odwiedzających.

 

Nasi copywriterzy stworzą interesujące treści postów, a specjaliści ułożą profesjonalny i skuteczny plan działania i prężnego rozwoju profilu twojej firmy.


Co zyskasz dzięki naszej usłudze prowadzenia fanpage?

 

1.    Zwiększy się ilość osób lubiących twój profil;
2.    Zwiększy się zasięg twoich postów;
3.    Wzrośnie liczba aktywnych fanów twojego profilu;
4.    Znacznie wzrośnie świadomość istnienia twojej firmy w okolicy;
5.    Otworzysz "okno" dla nowych klientów, dotrzesz do nowych klientów i zdobędziesz ich wygrywając z konkurencją;
6.    Ostatecznie wykreujesz pozytywny wizerunek twojej firmy co przełoży się na wzrost pozytywnych opinii i przyciągnięcie większej ilości świadomych klientów;

 

 

TWITTER  Social Media


Rozpocznij dialog z klientami. Nie daj im o sobie zapomnieć, informuj na bieżąco o wszystkich nowościach twojej firmy, przypominaj, że istniejesz na rynku. Daj się zaobserwować!


Twitter ma ogromny potencjał jako social media. Jest idealny by rozpocząć działania właśnie teraz, kiedy jego sukces się rodzi. Z badań Net Track Milward wynika, że Twitter szybko rośnie w liczbę użytkowników, która aktualnie wynosi 3,67 mld (żródło Megapanel PBI/Gemius). Polska społeczność Twittera to 2,5 mln użytkowników.


Krótkie, ograniczone ilością znaków wpisy, ale o konkretnych i wartościowych treściach szybko zbudują wizerunek firmy jako eksperta w branży. Aż 85% firm prowadzących działania w social media używa do tego również Twittera.

 

Co zyskasz dzięki naszej usłudze prowadzenia Twittera?

 

1.    Szybko zbudujesz wizerunek eksperta w branży;
2.    Ułatwisz kontakt z klientami, z którymi kontakt
meilowy czy telefoniczny jest bardzo trudny;
3.    Ekspresowe dzielenie się informacjami i nowinkami;
4.    Stworzysz własną kopalnię wiedzy poprzez używanie sieci hashtagów;
5.    Obserwując potencjalnych klientów trafiasz bezpośrednio do nich;
6.    Możliwość śledzenia konkurencji, jej działań;

 249 zł   

netto/miesiąc 

 399 zł  

 netto/miesiąc 

 499 zł  

 netto/miesiąc 

 799 zł  

 netto/miesiąc 

Firma - Imię i Nazwisko
Twój e-mail
Telefon
Branża
Ilość postów w tygodniu
Treść zapytania
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Masz pytania odnośnie kampanii

w mediach społecznościowych?

Agencja Reklamowa GREEN FROG  

Copyright ©2016  Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Strony WWW

Pozycjonowanie Seo / Sem

Content Marketing

Studio Fotograficzne

Fotografia Produktowa

Packshoty

Public Relations

Komunikacja Biznesowa

Tworzenie Kampanii