Pytania dotyczące działu
1. Czy mogę otrzymać próbkę opisów?
Tak. Decydując się na którykolwiek pakiet możesz być pewnym, że nie kupujesz "kota w worku" i nie spotka Cię konieczność wyczekiwania na całościowy, finalny efekt, z którego możesz być nie do końca zadowolony. Liczymy się z Twoją opinią, cenimy Twoje uwagi, dlatego w krótkim czasie od przyjęcia zlecenia wysyłamy pierwsze treści do akceptacji.
2. Czy mogę zamówić inną ilość, niż 100 opisów?
Oczywiście. Jesteśmy otwarci na każde wyzwanie i stosownie do niej zaproponujemy najatrakcyjniejszą możliwą na rynku cenę.
3. Czy tworzycie inne treści np opisy kategorii lub artykuły?
Tak. Profesjonalizm działania oraz szerokie pasje pozazawodowe sprawiają, iż z przyjemnością oraz w sposób wyczerpujący stworzymy zarówno profesjonalne artykuły jak i mniej formalne wpisy na blogi, jeśli będzie takie oczekiwanie - skontaktuj się z nami i napisz co potrzebujesz, a z pewnością dojdziemy do porozumienia.
4. Czy opisy są oryginalne?
Bezwarunkowo tak! Możesz być pewnym nie tylko oryginalności i niepowtarzalności opisów lecz również ich skutecznego przygotowania pod kątem optymalizacji pozycjonowania SEO.
5. Co z prawami autorskimi do opisów?
Wraz z opisami produktów przekazujemy pełne prawa autorskie oraz majątkowe.
6. Dlaczego posiadanie unikalnych opisów produktów jest tak ważne?
Algorytmy wyszukiwarek preferują treści wyróżniające się na tle innych oraz napisane w stosowny sposób. Wiele osób korzysta z gotowych treści producenckich, znacznie ograniczając tym samym potencjał zaistnienia, jaki płynie z posiadania unikalnych opisów.
Pytania dotyczące działu
1. Jakie są koszty pozycjonowania strony?
Nie da się określić sztywnych widełek cenowych dla tej usługi. Wszystko z uwagi na zbyt dużą ilość zmiennych, które pojawiają się w trakcie pracy. Brane są pod uwagę: branża, budowa strony, konkurencja oraz wyniki, jakie Klient będzie chciał osiągnąć. Od każdej z tych rzeczy będzie bowiem zależał zakres działań mających na celu uzyskanie wysokiego miejsca w wyszukiwarce.
Pamiętaj, że pozycjonowanie jest inwestycją, jak każde inne działania w Twojej firmie. To ono sprawi, że staniesz się rozpoznawalny i odnajdzie Cię więcej osób wpisujących branżową frazę, a co za tym idzie – zwiększysz liczbę klientów.
2. Jak wyglądają płatności za pozycjonowanie?
W zależności od Twoich preferencji, możesz skorzystać z jednego z oferowanych rozwiązań płatności:
Abonament – umowa zawierana na czas nieokreślony, z okresem dwumiesięcznego wypowiedzenia. Płatność zryczałtowana.
Płatność za pozycję linku – umowa zawierana na minimum rok, koszty naliczane są w zależności od pozycji, jaką uda nam się uzyskać dla Twojego linku.
Płatność za ruch – pozycjonowanie ma na celu zwiększenie liczby odwiedzin na Twojej stronie. W tym przypadku wynagrodzenie będzie zależne od uzyskanej liczby wejść, których źródłem jest wyszukiwarka Google.
Model CPA – wynagrodzenie zależne od działań Internautów. Ustalane indywidualnie z każdym z klientów. Może to być np. % od marży sprzedażowej w sklepie
Barter – czyli wymiana usługi za usługę bądź wynagrodzenie w innej, bezgotówkowej formie.
3. Dlaczego opłata za pozycjonowanie jest miesięczna, a nie jednorazowa?
Proces pozycjonowania nie jest jednorazową usługą, a stałym monitorowaniem pozycji linku w wyszukiwarce. Efekt prac, jakie zostaną wykonane nie jest dany raz na zawsze. W końcu jeśli Twoja firma może wyprzedzić w Google inne, to inne też mogą wyprzedzić Twoją. Z tego względu podejmując się pozycjonowania, musimy mieć na uwadze nie tylko działania konkurencji, ale także zmiany w Google, które wpływają na ustawienie linków.
4. Czego potrzebujesz, by móc wycenić pozycjonowanie Twojej strony?
Na pewno będzie to nazwa Państwa witryny. Jeśli wcześniej korzystali Państwo ze zbliżonych usług dobrze byłoby dostarczyć nam wszelkiego rodzaju statystyk, a także słów, po których miałaby być wyszukiwana strona. Dodatkowym atutem będą informacje o konkurencji branżowej, które pozwolą nam na dopasowanie kampanii do Państwa potrzeb.
Niezbędne jest określenie celu, jakim jest np. zwiększenie liczby klientów do określonego pułapu. Pamiętaj, że wysoka pozycja w wyszukiwarce nie jest celem naszych działań, a jedynie sposobem na osiągnięcie Twoich założeń sprzedażowych.
5. Po jakim czasie pojawią się efekty?
Decydując się na pozycjonowanie strony, trzeba wziąć pod uwagę to, że są to działania długofalowe, a im dłużej trwają, tym lepiej dla pozycjonowanego linku. To, czy pierwsze efekty pojawią się w przeciągu kilku tygodni, czy dłuższego czasu jest zależne od tego, czy strona była wcześniej pozycjonowana, jak działania przebiegały, jaka jest konkurencja w branży, a także od tego odkąd witryna istnieje. Oczywiście, cały proces można znacznie przyśpieszyć (z czym można spotkać się w niektórych ofertach), ale w większości przypadków skutkuje to uzyskaniem efektu odwrotnego do zamierzonego i spadkiem strony. Dlaczego? Google widzi, że ruchy na stronie są zamierzone i spycha link w dół wyszukiwania. Naszym celem jest uzyskanie jak najbardziej naturalnego efektu, toteż pośpiech nie jest tu wskazany. Licząc czas, w jakim osiągniemy zamierzone rezultaty, musisz wziąć pod uwagę to, że pozycję znanych marek ciężko będzie podważyć, a przeskoczenie z 100 miejsca w wyszukiwarce na miejsce w pierwszej 20 będzie łatwiejsze niż z 7 na 1.
6. Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie?
W przeciwieństwie do innych działań marketingowych nie jest to reklama masowa, trafiająca do rzeszy osób, które Twoją ofertą zainteresowane nie są i pod żadnym wypadkiem nie będą. To środki wydane na trafienie do grupy klientów, którzy szukają propozycji takich, jak Twoje.
Pozycjonowanie, a co za tym idzie, pojawienie się w czele wyników wyszukiwania Google, pozwala na odnalezienie właśnie Ciebie wśród setek innych wyników dla wpisanej frazy. Musisz mieć świadomość tego, że nawet najlepsza usługa się nie obroni, jeśli nie pozwolisz potencjalnemu klientowi na odnalezienie jej wśród innych, mniej interesujących. I tak – dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu, możesz zyskać znacznie więcej niż w przypadku tradycyjnych form reklamy, bowiem poszerzysz nie tylko grono osób, do których trafiają informacje, ale przede wszystkim grupę, która chce skorzystać z Twoich usług.
7. Czy firma stworzy stronę internetową?
Najlepsze wykonywanie usług możliwe jest tylko wtedy, gdy zajmujemy się wąską dziedziną, i tak też robimy. Na co dzień współpracujemy jednak z firmami, które zajmują się tworzeniem stron przyjaznych dla wyszukiwarek. Zachęcamy do skorzystania z takiej możliwości, jeśli powstanie witryny jest dopiero w planach. Optymalizacja istniejącej już strony będzie trudniejsza niż w przypadku opracowania strategii przed jej powstaniem i trzymania się jej krok po kroku.
8. Czy pozycjonowanie firmy, która pojawia się w wyszukiwarce jako pierwsza po wpisaniu jej nazwy, ma sens?
Tak. Celem prowadzonej kampanii jest poszerzenie grona klientów, którzy do tej pory nie mieli z marką żadnej styczności. Będą więc wyszukiwać po nazwach usług i produktów, a nie samej nazwy przedsiębiorstwa. I to właśnie nad tym będziemy pracować.
9. Dlaczego pozycjonuje się frazy, a nie pojedyncze słowa?
Z roku na rok spada ilość wyszukiwania pojedynczych słów. Użytkownicy precyzują swoje wymagania, a my, na podstawie szczegółowych badań i statystyk, odkrywamy pod jakimi wyrażeniami mogłaby pojawić się Twoja firma. Dzięki temu strona trafia do konkretnego grona osób o określonych wymaganiach. Pozycjonowanie pojedynczych słów nie dość, że nie ma większego sensu, jest trudne, z uwagi na szeroki zakres, w jakim słowo jest używane.
10. Jak mogę monitorować efekty?
Oprócz comiesięcznego raportu, jaki wysyłany jest do każdego z naszych Klientów, postępy możesz obserwować na bieżąco w panelu klienta.
11. Czym jest pozycjonowanie wizerunkowe?
Jak sama nazwa wskazuje, ma na celu budowę dobrego wizerunku firmy. Tak też się dzieje, gdy z pierwszej strony wyszukiwarki znikają niepożądane wpisy. Internauta dostaje więc tylko wskazane notatki i rzetelne informacje, których szukał.
12. Dlaczego pozycjonowanie obejmuje jedynie Google.pl
Od wielu lat Google jest wiodącą wyszukiwarką, z której korzysta ponad 90% internautów. Pozycjonowanie w tym obszarze jest więc wskazane z uwagi na ogromne źródło potencjalnych klientów, którzy codziennie przeszukują sieć w poszukiwaniu firm takich, jak Twoja. Dodatkowo, wysoka pozycja w Google korzystnie wpływa na pojawienie się linku w wynikach wyszukiwania innych stron.
13. Co to: SEM, SEO, PPC i CPC?
SEM (Search Engine Marketing) – jest to szeroko pojęty marketing internetowy, w którego skład będą wchodziły linki sponsorowane (PPC) i ruch organiczny (SEO).
SEO (Serach Engine Optimalization) – czyli optymalizacja stron. Jej zadaniem jest wyrzucenie linku w jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Ruch pozyskany przez pozycjonowanie jest zaliczany do organicznego, naturalnego, bowiem użytkownik sam kieruje się do wybranej treści.
PPC (Pay Per Click) – tutaj reklamodawca nie płaci za wyświetlenie reklamy, a wyłącznie za kliknięcie w nią.
CPC (Cost Per Click) – określenie kosztów na podstawie jednego kliknięcia np. w opłacony link.
14. Czy firma gwarantuje pozycję w wyszukiwarce?
Żadna z firm zajmujących się pozycjonowaniem stron, nie może zagwarantować uzyskania i utrzymania założonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Trzeba wziąć pod uwagę, że zmiany, jakie wprowadza Google, a także konkurencja, dynamicznie się rozwijają. Możliwe jest jednak rozliczenie na podstawie uzyskanych rezultatów.
15. Czym jest pozycjonowanie szerokie i tak zwany długi ogon?
To ogół działań, jakie mają na celu podniesienie witryny w wynikach wyszukiwania. W tym po wpisaniu bardzo precyzyjnych fraz. Pozycjonowanie pod długi ogon ma zastosowanie głównie w przypadku sklepów internetowych, gdzie baza produktów jest naprawdę ogromna. Zdecydowana większość ruchu generowana jest wtedy z wejść o szczegółowej, a nie ogólnej frazie. W skrócie użytkownik szukając konkretnego produktu, po jego nazwie, trafia do nas.
Takie działania są znacznie skuteczniejsze i pozwalają na uzyskanie większej ilości kliknięć niż pozycjonowanie jedynie frazy takiej jak „szampon do włosów”, czy „samochody terenowe”. Pozycjonowanie szerokie pozwala na uzyskanie przekierowań do Twojej witryny po wpisaniu zróżnicowanej kombinacji słów kluczowych.
16. Czy firma depozycjonuje strony konkurencyjnych firm?
Nie zajmujemy się prowadzeniem tego typu działań. Jedyne, co możemy zrobić to zaproponować korzystniejsze i skuteczniejsze rozwiązania, które pozwolą Ci wskoczyć wyżej niż znajduje się konkurencja.
17. Pozycjonowanie, czy linki sponsorowane?
Wszystko zależne jest od branży i indywidualnej sytuacji. Najlepsze efekty uzyskuje się jednak w przypadku połączenia obu metod, bowiem cały potencjał wyszukiwarki zostaje wykorzystany, a my nie pozostawiamy dodatkowego pola manewru konkurencji.
18. Jak odróżnić wyniki płatne w Google?
Po wpisaniu frazy wyświetli nam się panel. Z prawej strony, w kolumnie umieszczone są wyniki płatne, oznaczone jako sponsorowane. Na samej górze, w przeglądanych wierszach, czyli głównych wynikach wyszukiwania, pierwsze dwie – cztery pozycje stanowią zazwyczaj strony opłacone, oznaczone hasłem „reklama”.
19. Jak udostępniać statystyki Google Analytics?
Funkcja „menedżer użytkowników” umożliwia udostępnianie danych z powyższego systemu. Znajduje się ona na głównej stronie programu, pod tabelą z wykazem domen.
Główna siedziba firmy:
ul. Kolejowa 57
40-028
Katowice
Telefon: 790 797 777
info@greenfrog.pl